Auga ekologiško maisto paklausa ir pardavimai

Ekologiškų produktų prekybos asociacijos (OTA) duomenimis, ekologiško maisto pardavimai 2019 m. siekė 50,1 mlrd. USD, t. y. 4,6% daugiau nei prieš metus, teigiama OTA metinėje ataskaitoje.

OTA ataskaitoje pateikti duomenys rodo ir ekologiško maisto rinkos augimą per pastarąjį dešimtmetį. 2010 m. ekologiško maisto pardavimų vertė 23 milijardus JAV USD, tai sudarė 3,4% viso JAV parduodamo maisto. 2019 m. – 50 mlrd. USD ir 5,8% viso JAV parduodamo maisto.

2019 m. vaisių ir daržovių pardavimai sudarė 18 milijardų JAV dolerių, t. y. 5% daugiau, nei 2018 m.  Ekologiški vaisiai ir daržovės (įskaitant šviežius, šaldytus, konservuotus ir džiovintus) užėmė 15% JAV vaisių ir daržovių rinkos. Ekologiškų pieno produktų pardavimai 2019 m. siekė 6,6 mlrd. USD, t. y. 2% daugiau nei 2018 m. Ekologiškos mėsos, paukštienos ir žuvies pardavimai sudarė 1,4 mlrd. USD.

Netikėtai kilusi COVID-19 pandemija  dar labiau išryškino ekologiškų maisto produktų poreikį: pirkėjai ieško sveiko, švaraus maisto, kad galėtų sveikai maitinti savo šeimas.

Žemės ūkio atašė Jungtinėse Amerikos Valstijose Vaidoto Ašmono  informacija

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.