ŽUR Naujienos

Mokymai tautinio paveldo puoselėtojams

75Peržiūrų

Lapkričio 13 d. LR žemės ūkio rūmų (LR ŽŪR) direktorius Sigitas Dimaitis ir LR ŽŪR organizacijos narės – Lietuvos tautinio paveldo gamintojų ir kūrėjų (LTPGKA) pirmininkė Jolanta Kubolienė sveikino į VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūros drauge su LR ŽŪR  organizuotus mokymus susirinkusius tautinio paveldo puoselėtojus.

„Džiaugiuosi aktyvia LR ŽŪR nare – LTPKGA ir jos narių siekiu ne tik saugoti ir puoselėti tautinį paveldą, bet ir  tobulinti kompetencijas. Tikiuosi, kad mokymų ciklas bus naudingas ir prisidės prie ekonominės veiklos plėtros, gal įkvėps naujoms idėjoms ir sumanymams“, – kalbėjo S. Dimaitis.

Seminaro dalyvius pasveikino Žemės ūkio ministerijos Mokslo ir inovacijų skyriaus vedėjas Darius Liutikas, o VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūros direktorė Aneta Kacėnaitė apžvelgė seminarų ciklą.

Pirmąją seminaro dieną dalyviai susipažino su įvaizdžio formavimo ypatybėmis, verslo plėtros galimybėmis, o savo įgytas žinias užtvirtino atlikdami praktines užduotis.

Mokymus vedė lektorė Janina Sabaitė Melnikovienė.

Lapkričio 19 d.  seminaras vyks Kaune, Žemės ūkio rūmuose.

Besidominčius kviečiame registruotis ir dalyvauti:

Tautinio paveldo produktų pardavimų ir pateikimo  klientams bei visuomenei sistemos kūrimas

SEMINARAS NR. 2

2019 m. lapkričio 19 d.

Žemės ūkio rūmai, K. Donelaičio g. 2, Kaunas

10.00-10.10  Sveikinimas ir įvadinis žodis. Aneta Kacėnaitė, Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūros direktorė

10.10-10.30     Įžvalgos ir iššūkiai, su kuriais šiandien susiduria tautinio paveldo kūrėjai.

Jolanta Kubolienė, Lietuvos tautinio paveldo gamintojų ir kūrėjų asociacijos pirmininkė

Seminaras. Lektorė – Janina Sabaitė Melnikovienė (Verslo komunikacijos  mokymai)

10.30-11.30     Pardavimų ir verslo rinkodaros sistemos sukūrimo principai:

  • Šiuolaikinio ir į klientus orientuoto verslo modelio bei sudedamųjų dalių pristatymas;
  • Pardavimų kanalų paieška ir verslo plėtra;
  • Klientų pažinimo metodika ir klientų patirčių valdymo analizė

11.30-11.45     Kavos pertrauka

11.45-13.00     Verslo rinkodaros strategija ir planavimas:

  • Rinkodaros priemonių komplekso parengimas;
  • Internetinės rinkodaros principai ir socialinių tinklų galimybės 13.00-13.40 Pietūs

13.40-15.00     Produktų pateikimo ir įvaizdžio kūrimo pagrindai:

  • Pakuotės įtaka vartotojų pardavimo sprendimo priėmimui;
  • Prekės ženklo modelis

15.00-15.15     Kavos pertrauka

15.15-16.30     Pagrindiniai pasirengimo mugėms ir parodoms principai:

  • Komunikacijos planavimas;
  • Organizavimo ir efektyvaus darbo su klientais ypatumai.

Dalyvių skaičius 35 asmenys

X